دعوت استاندار يزد از آحاد مردم شريف استان براي شركت در راهپيمايي روز قدس

یزدفردا:استاندار يزد در پيامي از مردم شجاع و مسلمان استان يزد براي حضور باشكوه و گسترده در راهپيمايي يوم ا... قدس دعوت كرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: قدس جغرافیای عشق، تاریخ ایثار، محراب نیایش های خونین، فریادی بی کرانه و مظلومیتی بی مرز است. معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) روز قدس را بر تارک تاریخ به یادگار گذاشت تا مردمان مسلمان جهان از ستمی که بیدادگران بر ملت مظلوم فلسطین روا می کنند، غافل نمانند. امام راحل عظیم الشان(ره) با پيروي از احكام آسماني قرآن كريم و تبعيت از خط مشي كفر ستيزی در تمامی گستره جغرافياي اسلام و حتي در كانون شرك و ظلم استكبار در غرب خواستار برگزاری راهپیمایی عظیم روز قدس شده و همه آزادی خواهان را به برگزاری هرچه باشكوهتر اين روز بزرگ فرا مي خوانند.
روز قدس، نماد و آیینه تمام نمای فرهنگ، ایثار و نوع دوستی مسلمانان، روز فرياد بر سر مستكبران جهان، روز صف آرايي جبهه حق عليه باطل و روز جوشش و خروش جهان اسلام بر عليه رژيم غاصب و اشغالگري است كه جز تخريب و كشتار چيز ديگري را به همراه نداشته است .مقام معظم رهبری(مدظله العالي) نيز تاكيد مي فرمايند: \" [باید] روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیله القدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجر نجات ملت های مسلمان و مخصوصا ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.\"بي ترديد حضور یکپارچه مردم روزه دار، به مبارزان فلسطینی، این امید را می دهد که در مبارزه خود علیه اشغال گران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن ها خواهند بود.
اينجانب ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همگان در ماه مبارك رمضان، از آحاد مردم شريف و مسلمان استان دارالعباده و دارالعلم يزد دعوت مي نمايم تا با شركت گسترده و باشكوه در مراسم راهپيمايي يوم ا... قدس، از جنايات ضد بشري رژيم غاصب و اشغالگر صهيونيستي اعلام انزجار نموده و به دنياي استكبار نشان دهند كه با وحدت و اتحاد اسلامي و اراده راسخ مي توان اين رژيم غاصب را را ريشه كن كرد. موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا